דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מבחן היציבות - אופני עץ לילדים- באדיבות ילדיסקו 

מאת    [ 08/12/2010 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 4171 פעמים ]

אופני עץ - מאת ילדיסקו
לפני כמה שבועות, בסופר, עברתי ממש במקרה ליד זוג אופניי בנות. הן היו וורודות - לבנות והן עשו לי עיניים. ואני, קראוד פליזר שכמותי, לא התעלמתי ואספתי אותן הביתה. ליה כמובן, שמחה מאוד, אבל מהר מאוד נתגלעה הבעיתיות - נסיעה באופניים הינו דבר שמצריך זמן שמיועד ומוקדש נטו לנסיעה, לאימון ממוקד והשגחה צמודה. כך היה שנסיעה באופניים הפכה למצרך נדיר, שלא לומר מעט בלתי אפשרית. במהלך השבוע אבא כמעט ולא נמצא (עבודה, עבודה....) ולנו יש יאיר קטן שלא ממש מאפשר זמן בנות איכותי שמוקדש לאיזון ורכיבה. והוורודות הנכספות נותרו דיי מיותמות ולעיתים זוכות לעדנה קצרה בשבתות. אבוי!


נזדקקנו לפיתרון משפחתי, חלופי, מספק, משמח ואפשרי. שהרי זה לא מתאפשר לאמא אחת, קטנת מידה, לדחוף עגלת תינוק וביד השניה לאזן מקל של מטאטא, אליו מחוברות זוג אופניים עם ילדה. לא לילד הזה פיללנו.


אז לשמחתי הרבה, ההארה נחה עלי בשיטוט בחנות של דיאדה. בעודי תרה אחר מתנת לידה כייפית לחברה, פגשו עיניי את הזוג המיוחל- את אופני יציבות (balance bike), אופני עץ, אופניים ללא פדלים, אופני רכיבה- או איך שלא קוראים להם, אני רוצה אותם. מישוש חפוז מגלה אופניים מתוקות להפליא מעוצבות בפשטות, נאות, קלות מאוד, ועשויות עץ. ניצוץ מתלקח בליבי..... צריך להביא את הנסיכה למדידה.


מה שהכי מוצא חן בעיני, זו העובדה שהן מעין הכלאה בין אופניים לקורקינט, כלומר הילד יושב על גבי מושב, אבל לא עסוק בלפדל, המאמץ הפיזי מנוטרל לטובת עבודת רגלים אינוטואיטיבית (ריצה- דחיפה) שמאפשרת התעסקות מלאה באיזון וניווט והנאה. אני מניחה שעם הזמן, המיומנות והניסיון מאפשרים לילד הנאה וחופשיות גדולה יותר ויותר. זה מאפשר המון כיף והתנהלות עצמאית של הילד וההורה. הן גם קומקפטיות יחסית וקלות לנשיאה, כך שאם באמצא הדרך יישבר לליה מהרכיבה, אוכל לאפסן אותן בסל התחתון של העגלה.

שיטוט קטן באתר של היצרן - woodiz מגלה שהאופניים האלה מקנות לרוכבים הצעירים מיומנות ושליטה בשיווי משקל ויציבות שיאפשרו דילוג על שלב גלגיל העזר לאופניים הקונבנציונאליות! נשמע מרשים. נוסף על כך, הן מתאימות לשימוש מגיל שנתיים ועד 6, כך שליה ויאיר הולכים להנות מהן יופי- יופי.

ובכן, כעת לאחר שהסכמתי עם עצמי לגבי נחיצותם של אופני עץ האלו, כל שנותר הוא לבזבז פחות זמן בתור לסופגניות ולמהר לרכוש את האופניים הנחשקים לכבוד חנוכה. מקווה שגם ליה תאהב את זוג אופני העץ בצבע ירוק !

חג שמח, אפרת (ילדיסקו)

www.woodiz.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב